Modul 4 - Multimedija

1. INFORMACIJE


2. KOMUNIKACIJE


3. STVARANJE SADRŽAJA


4. SIGURNOST


5. RJEŠAVANJE PROBLEMA


IGRA - MODUL 4 2.1 – Digitalni građanin

Kao što je bitno kako se ponašamo u fizičkome svijetu, jednako je tako bitno kako se ponašamo u digitalnome svijetu. Da biste bolje razumjeli kako bi trebalo izgledati odgovorno ponašanje digitalnoga građanina (svaki je učenik koji svojim aktivnostima sudjeluje u digitalnome svijetu i digitalni građanin) i utvrdili koliko je vaše ponašanje u skladu s tim, samostalno ćete ispuniti upitnik.
Na svako pitanje odgovorit ćete jednim odgovorom, iskreno, onako kako se vi najčešće ponašate u digitalnome svijetu.

Zaigrajte igru...

IGRA - MODUL 4 2.3 – Tko se kocka ugledom

Aktivnost treba pomoći učenicima da razumiju važnost promišljanja koje bi trebalo prethoditi objavljivanju te da, analizirajući objavljene sadržaje prema zadanim pitanjima, zaključe o mogućim posljedicama koje objave mogu imati na njihov ugled, ali i ugled onih na koje se mogu odnositi.
Odabirom kocke odabireš jednu od mogućih situacija. Nakon toga čarobnjak će ti postaviti šest pitanja i dati vremena da na njih usmeno odgovoriš.

Zaigrajte igru...

IGRA - MODUL 4 4.1 – Prepoznaj jezik mržnje

Znaš li prepoznati jezik mržnje?
Riješi ovaj kviz. Pročitaj priče. Odgovarajući na pitanja u kvizu moći ćeš prepoznati jezik mržnje i odabrati jedan od ponuđenih odgovora kao rješenje problema.

Zaigrajte igru...

IGRA - MODUL 4 4.2 – Znaš li na što pristaješ?

Internet nisu samo igre i društvene mreže. U moru informacija i aplikacija, znamo li čemu što služi? Svoje znanje o Internet aplikacijama svatko može provjeriti u ovoj jednostavnoj ali izazovnoj igri razvrstavanja logotipova.

Zaigrajte igru...

IGRA - MODUL 4 5.5 – Kad privatno postane javno

Znaš li što je barometar osjećaja?
Procijeni svoje osjećaje prema događanjima koje ćeš pročitati na situacijskim karticama. Koliko te nešto pogađa ili ne pogađa? Osjećaju li tvoji prijatelji iz razreda isto?

Zaigrajte igru...