Modul 3 - Multimedija

1. INFORMACIJE


2. KOMUNIKACIJE


3. STVARANJE SADRŽAJA


4. SIGURNOST


5. RJEŠAVANJE PROBLEMA


IGRA - MODUL 3 1.2. Digitalni tragovi

Učeći o sigurnosti na internetu učenici spoznaju što su digitalni tragovi te da mogu biti pozitivnog ili negativnog karaktera, ovisno o tome kako se prema njima odnosimo. Kroz igru će shvatiti da je za njihovu budućnost važno kakvog će taj trag karaktera biti. Bacanjem kocke igrač se kreće po poljima za dobiveni broj. Neka polja skrivaju pitanje. U slučaju točnog odgovora igrač ponovno baca kockicu i ide dalje bez posljedica. Međutim, ako krivo odgovori na zadano pitanje trag mu mijenja boju i postaje vidljiv. Cilj igre je doći do kraja, a da stopala, tj. trag igrača, izgledaju kao i na početku igre. Da bi to ostvarili moraju točno odgovoriti na pitanja do kojih dođu.

Zaigrajte igru...

IGRA - MODUL 3 2.3. Riječi mogu povrijediti

U komunikaciji na internetu često u porukama pišemo kratice. Provjeri svoje poznavanje kratica na engleskom i hrvatskom jeziku uz ovu zabavnu igru spajanja parova.

Zaigrajte igru...

IGRA - MODUL 3 4.1. Ja imam dobru lozinku, a ti?

Lozinka je tajna kombinacija slova i brojeva koje ljudi koriste kako bi zaštitili svoje privatno vlasništvo. Učenicima će lozinke postajati sve važnije kako odrastaju. Kreiranje dobre lozinke sačuvat će im mrežne profile u srednjoj školi, ocjene na fakultetu i zaštiti će im bankovne račune kada budu odrasli. A zašto se ne bi do tada zabavili onim što im je sada najmilije – igrom? I to igrom u kojoj će spašavati blago od gusara ali ujedno i primijeniti sve što su o sigurnim lozinkama naučili.

Zaigrajte igru...

IGRA - MODUL 3 4.2. Poštuj svoje i tuđe osobne podatke

Podsjeti se zašto treba biti oprezan i promisliti prije objavljivanja osobnih podataka na internetu.
Spajanjem točaka ujedno ćeš otkriti koji se lik skriva u zagonetki.
Zatim pogledaj što se može dogoditi s nečim što objaviš na internetu.

Zaigrajte igru...